lauantai 26. marraskuuta 2011

tyttö näki sillalta kuinka mustaa..

joop... on taas jännää
NOT!
Joo kaikki asiat ei oo sujunu ihan niinku olisin halunnu..

Ja nyt jumittaa pahasti, ja ei oikee teksti taas luista...

 Mut ainaki semmosta, et oon viimeaikoina nähny jotain niin kamalia uni, ja varsinki yks uni tuntu niin todelliselta, ja en IKINÄ haluis et se kävis toteen!!! :O

Sanokaa mitä sanotte, mut mä oon mä enkä mikskää muutu!!
Ja jos jollaki on jotai mua vastaa nii voi si tulla sanoo iha face to face!

Ja mun mielest näil jätkil on ASENNETTA!! ja näil on sitä jotaki !!




joo pääs liikkuu taas 1973940583273200 asiaa.. :S on tullu lisää kysymyksiä kaikesta, kaikista ihmisistä, ja mitä niitten pääs liikkuu..
Mitä ne haluu musta, mihin kaikki johtaa, ja mitä tulevaisus tuo tullessaan??

Lisää kysymyksiä ja lisää kysymyksiä, muttei kukaan vastaamassa niihin

Haluun ihmiset mun vierelle, mut tuntuu vähä et mä vaan karkotan ne mun luota..
tai sen tai en tiiä enää itekkää

All i want is you!! sä tiiät kyl jos luet tätä!!<3 <3

- tälläst mietin nytte.. kaikke siis vähä

mui mui kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti