sunnuntai 13. marraskuuta 2011

don't know what to write

hmm.. joo nyt on sellanen onkelma, ettei teksti luista yhtään.. -.-
mut mut on ollu kiva viikonloppu, ja noo eilen olin fian synttäreillä, ja oli kivaa olla vaa tyttöporukalla, ja syödä hyvää ruokaa :D namnam :P

jajajaj.. sieltä sitte menin kaverin luo suoraa yötä..ja loppuviikonloppu on menny mietiskellessä, ja löhötessä :D

Mut nyt päässä liikkuu sellasta, että kaipaan nytte koko ajan tosi pahasti ihmistä mun rinnalle..
Sellasta jollekka vois vaan jakaa kaikki ilot ja surut.
Ja se ihminen olis mun tukena vaikka mikä olis!!
Ja että se ihminen sais mut hymyilemään vaan olemalla.
Ja että se sais mut nauramaan.
Jaa viel semmosta ennen kaikkea, et se ei ikinä vois satuttaa mua omasta tahdostaan ainakaan,
ja jos niin kävis, nii se olis sydämmensä pohjasta pahoillansa!!
Ja et mulle tulin sellanen olo et nyt mä olisin taas ehjä, mun palaset olis kerätty uudestaan, ja koottu kasaan.

Tällästä tänään, mut ei murheita tulevasta.. vaan antaa elämän viedä mukanaan.
Ja oon päättäny, et nautin täst ny mitä mulla on.

Tälläset mietteet nytten....


-puss puss!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti