lauantai 5. marraskuuta 2011

sometimes I get a good feeling, yeah!

nonii..
tää mun bloggailu on jääny aika vähäiseks.. :S ja no kirjottelin viimetteks joskus vuonna kivi ja käpy..
Noo mut taas kirjotan.
Ja no mitäs mulle?
1.Söin äsken omenapiirakkaa :D (tosi tärkee tieto)
2.kuuntelen musiikkia
3. Mul on iha jees fiilis, pikkasenn tylsää vaan
4.Nyt on viikonloppu
5.Ja must tuntuu et tää postaus on vähä turha :P

Mutmut.. joo olin tos torstaina vähiksessä :D ja jäin sinne yöksi.Ja oli kyl kivaa päästä hetkeks pois Vaasasta.
Ja noo mitäs muuta.. Noo oon tutustunu taas yhteen uuteen ihmiseen ;)Jaja tää ihminen vaikuttaa niin mukavalta, ja sellaselta, et sil on oikeesti luonne kohdillaan :D
Noo tiiä ny sitte, et mitä tapahtuu :D

Jaa huomenna meen taas Vähikseen :D pidetään Miian(sen jonka luona olin to-pe yötäki) leffailta :D ja kunnon herkkujen kans tietty!! Saa si nähä, et ketä kaikkia sinne tulee messiin :)

Mut joo siinä pikkupostaus :)
- halei&pusui!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti