maanantai 21. marraskuuta 2011

finaly happy!!

Joo en oo hetkeen blogannu taas, mut on ollu vähä kaikkee, ja kaikki ei oo menny lähellekkään, niinku miten oli tarkotus!! :O

Jaja noo viikonloppu meni aika pahasti penkin alle, mut oli siinä sentääs jotaki hyvääki!! <3
Perjantai oli hyvä päivä, ja olin Miialla yötä, ja hauskaa oli :D Tack för Miia och Emilia!! <3

Ja si no lauantai.. :s
Ei nii hyvä päivä, varsinkaa ilta!! Sattu vähä kaikenlaista, ja kaduttaa jokku asiat näi jälkikäteen iha helvetisti!!
Ja noo mut hei virheistä oppii? Vai kui??
Mut joo lauantaista vielä sen verran, et sillo tapahtu kyl ihaniaki asioita!! <3
( sen verran mitä ny muistan :S)

Se yks ihana ihminen tuli sinne jaja no oon happy ku se jakso ylipäätänsä kattoo mua siin jamassa.. :D <3
Ja asiat on edistyny jollai taholla mun ja tän ihmisen kans, ainaki uskon ja toivon niin.
Lauantaina vielä siin aika loppu illasta/yöstä nii oli harvinaisen paska fiilis, sattuneista syistä:
1. Olin mokannu aika vitun pahasti muutama juttuu
2. Yksinkertasesti no, tuli saatua vähä kovempia tunteita näi fyysisesti ilmeten.. NOT KIVA YHTÄÄN!!!! :O
Ja mitäs muuta lauantaista, noo onneks siellä oli ees yks ihminen joka jakso kuunnella mua ja lohduttaa!! iso kiitos siitä...
En tiiä mitä olis käyny jos en olis saanu puhuu tälle kyseiselle...
Sen tiiän ainaki,ettei mitään hyvää..
Mut mut näi kokonaisuudessaan, nii kaduttaa,vituttaa ja harmittaa näi jälkikäteen, mut tiiän 110% varmuudella et sama ei vituis tuu toistumaan!!!

Ja si sunnuntaista sen verran et no mitää kummempia ei tapahtunu, himaan ja sellasta..

Ja no nyt on si iha jees olo, ja oon saanu jotai niin SÖPÖJÄ viestejä..<3 Ja se jos joku lämmittää mun sydäntä!
On niin ihanaa ku on joku jonka mä tiiän, et kaipaa mua.. Ja jos totta puhutaan, niin kyllä mäki kaipaan, ja viel pahastikki!! ( joka hetki vaa enemmän ja enemmän!!)

Mut ny vielä sen verran et on ollu tosi ihanaa työssäoppimisessa, ja ne lapset o yksinkertasesti IHANIA!! <3
Mut joo ny nukkumaan ja huomenna luvassa päivä 9.30- 16.30 eli ei ees paha. Ja töitten jälkeen Hennalle sitte hetken päästä,ja jutellaaan ja kaikkea semmosta, on aika paljon kaikkia juttuja mitä pitää selvittää

Mutta nytten tonne sängynpohjalle unelmoimaan paremmasta tulevasta, ja toivomaan parasta tietyistä ihmisitä! :) <3

-tällä hetkel sellanen fiilis, et haluisin yhen ihmisen mun viereen ja HETI!!

-mut mut paljon haleja &pusuja!<3

LOPUKS VIELÄ JOTAIN NIIN SULOSTA!! <3






P.S.joskus haluisin olla vaan enkeli, joka vois lentää korkeelle ja nähä kaiken, ja suojella niitä jotka sitä eniten tarvis!! <3
Ja tarpeen tullen leijua ihmisten sydämmissä hyvinä muistoina!! <3
Olin tavallaan läsnä, mutten kummiskaa..
Kuka tietää , jos enkeleitä on oikeesti olemassa, ja meillä jokaisella on tässä elämän matkassa mukana suojelusenkeli..??? Ei voi tietää, mut mä ainaki uskon et niitä on tuolla jossakin..

-mut nyt hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti