maanantai 14. marraskuuta 2011

this is me

okeii.. :D mul on ny vähä tylsää, nii aattelin tehä tälläsen postauksen ny si

10 asiaa musta:
  1. mä kuuntelen melkeen aina musiikkia, aina ku siihen on vaan mahdollisuus
  2. mä sanon muroja raksuiks :D ja muut sanoo et nehän olis sitte jotaki koiranraksuja :D
  3. mulla on aina yks käsikoru mun kädessä, enkä ees muista koska oon ottanu sen pois
  4. oon muutama viikko taaksepäin laittanu napakorun, eikä ees ottanu kipeetä :D
  5. mä onnistun jotenki aina kummasti jättämään asiat aina viimetinkaan
  6. mä olin yhessä vaihees sitä mieltä, et en IKINÄ vois blondata mun hiuksia, mut ny si tän vuoden kesäl mä sain sellasen ekstemporee idean et ny mä haen kaupasta värinpoiston.. jajaja noo lopputulos oli jotai ihan hirveetä, mut ny näitä mun hiuksii on vaalenneltu aika paljon, nii no ei ne vielkää oo sellaset mikkä mä haluisin mut siinä ne kummiski on :D
  7. mä oon saanu täs lähiaikoina kaks uutta niin ihanaa ihmistä mun ystäviks: Miia ja Emilia!! en ikinä päästä teistä irti!!
  8. etsin ja toivottavasti löydänkin kunnollisen jätkän mun rinnalle
  9. mä oon aika kaikkiruokanen, mut ehdottomasti lemppari on mun siskon tekemä kanakeitto!! namnam!! :D
  10. aina ennen ku mä mä oon nukahtamassa, niin mä nyökyttelen mun päätä tyynyä vasten sillee jännästi :D
           + mun paha tapa on noo nyt ei tuu mitään erityistä mieleen, mut yks ainaki joskus en vaa osaa pitää suutani kiini :D hups vaan :P


-sellasta siis musta :D


puss puss!! <3

1 kommentti: