keskiviikko 21. syyskuuta 2011

oho !! mikäs se tos kaulas on... :S

Jooh...
Juu tiiän kyl ,etten oo postaillu yli viikkoon :D Mut joo on ollu niin paljon kaikenlaista, et en oo oikeen kerenny eikä oo ollu oikeen fiilistäkään kiirjotella.
Mut joo, no mitäs mul sitte tapahtu viimeviikol...?? Ömm
Nooh viikonloppuna mä olin mun siskon luona yötä ja sellasta, ja sitte oottelin,et mun poikaystävä <3
Micke tuli takas Vaasaan :D Ja joo sitte ei mitään sen kummempia... oon vaan löhöilly ja nauttinu olostani...:)

Jaa sitte en maanantai oli iha mukava päivä :) En tehny oikeen mitää erikoista... (ihme ja kumma)
Nooh mä kerron ny suoraan vaan eilisestä... ;)
Se oli khyl NIIN ihana päivä!!!! Joo no mä pääsin aika aikasin koulusta ja sitte mä oottelin Hennaa jonku aikaa ja sitte mä jäin koululle juttelemaan sen kans kaikennäköstä... :D ja oli kyl mukavaa, mut ei siinä viel läheskään kaikki!!
Ku mä en keksiny muutakaan niin mä menin kirjastoon oottelemaan Mickeä, siks aikaa ku se pääsi koulusta...
Jaa sit me oltiin siin kaupungis hetki aikaa , ja sit me käytiin vuokraas leffa ja hakemaan vähä leffasyömistä :)
Joo ja me sitte mentiin meille , ja sitte me katottiin se leffa mikä me vuokrattiin... :) Se leffa muuten oli Hall Pass :) ja se oli iha hauska :D
Jaa sit me siin vaan löhöiltiin ja no kaikkee semmosta!! ;)
Loppujen lopuks oli ih amahtava päivä ja noo mä päästin Micken lähtemään meiltä vasta siinä joskus 15 yli 10... heheh :D

ja joo tänään olis luvassa sitte kerhonvetämistä ja ja sen jälkeen harkkoihin ja sellasta :)

Pusui ja halei... !!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti