torstai 1. syyskuuta 2011

MIKÄ ihmisiä vaivaa!!!

JOO O!!!
On taas iha helvetin ihana fiilis!!!
Nooh mäpä kerron. Mä erosin Joonaksen kans ja se ei ollu mitenkää ihana ero...
En jaksa tilittää siitä sen enempää, mut sen voin sanoo et huh huh mikä JÄTKÄ!!!!
Luulin et se ihminen olis ees vähä kypsempi mut joo, jos se sellane haluu olla nii mikäs siinä!!!! :/
Joo ja tää päivä on muutenki menny iha päi helvettiä...
No koulus oli iha rentoo ,ja oli muutenki mukava päästä pois neljän seinän sisältä...Ku on ollu kipeenä ja semmosta. Nooh sitte mä Kävin moikkamas vanhaa liikanopettajaa Tarja Reiniä, ja ai että siinä on iha mahtava ihminen!!! Se oikeesti on aina nii ilonenen ja reipas ja muutenki iha paras opettaja IKINÄ!!!!
Jaa siitä lähtien ku tulin himaan nii kaikki on mennykki iha päi HELVETTIÄ
Ajoin skootterin talliin ja nii no sitte onnistuin kaatumaan ,ja sitte mä onnistuin  kolauttamaan mun polven iha täysiä skootterin kylkeen , Niin nytte se on mukavasti kipee ja siinä on iha jumalaton kuhmu ja se on EEERITTÄIN KAUNIS!!! :S
Jaa loput mä kerroiki jo...
Et tuntuu siltä, et jos sä oot hetkenki ilonen niin sitte tulee AINA jotaki skeidaa niskaa

Mut tää neito menee nukkumaan ja toivottavasti huominen olis ees vähä parempi päivä...
P.S. meillä on iha paras luokka !!!(jotain positiivista löytyy sentään)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti