maanantai 12. syyskuuta 2011

Hups...

Heei...
En oo taas muutamaan päivään postaillu.... suuret pahoitteluni siitä :S
Mut mitäs mun elämään kuuluu.. noo oikeestaan toosi hyvää :)
Ja kerron täs viikonlopusta ku en silloin postaillu :)
niin lauantaina olin elokuvis kattoos sitä morsiusneidot ja oli kyl hauska!! suosittelen :D
Ja niin mut viel parempi ja ihanempi oli leffaseura ;)
Toivon niin kovaa et mun ja tän ihanan ihmisen jutusta kehkeytyy jotain niin ihanaa ja pysyvää...
Ja nii mut lauantaista...
Sitte sunnuntaina olin Sonjan kans RAX:ssa ja ette ikinä arvaa...
siel oli vaahtokarkkipitsaa!!! ja joo pakkohan meijän oli sitä maistaa mut hyi että se oli pahaa!!! :S
No joo oli kyl tosi kiva päivä toi sunnuntaikin :)
Mut joo nytte on maanantai ja on iha hyvät fiilikset :D
Taidan mennä viel kaupunkiin tnä vaikka mä kyl kastunkin siin matkal aika kivasti mut ei se mitää...
Ku siel joku joka oottaa vastan hymyssä suin :D <3

http://www.youtube.com/watch?v=Xi2WCRSEZZU tää on soinu mul täs koko ajan pääs... mut on tää hyväki...

- pusuja & haleja!!

1 kommentti:

  1. kiva blogi hei!! (: käy kattoos http://julisthoughtsanddreams.blogspot.com/ ja jää toki seuraa jos tykkäilet :'D

    VastaaPoista