torstai 2. helmikuuta 2012

HAHA, that's all I can say

ookei XD mistäs alottaisin...

Noo nyt oon ottanu itteäni niskasta kiinni ja ollaan tehty tämän neidin kanssa diili että ruvetaan treenaamaan oikeen urakalla. Ja se on niin ihanaa et on joku jonka kanssa käy niin on paljon enemmän intoaki käydä salil ja uimassa. <3


Aina niin iloinen ja oikeesti välittää musta !! Oot muru korvaamaton!! <3 ^ ^

 Eli mä oon nytte asettanu ittelleni tavoitteita kesää ja muutenki oman hyvinvoinnin kannalta tämmösiä ajatuksia:
  • Olisin yhtä hyvässä kunnossa kun silloin ku harrastin tosi paljon tanssia.
  • Olisin muutenki paljon kiinteempi.
  • Saisin spagaatin ja olisin muutenki paljon venyvämpi kuin ennen. 
  • En herkuttelis niin paljon ku ennen, meinaan sitä että en jättäis kaikkia herkkuja pois vaan, että kohtuus kaikessa ja järki mukana!

Eli en siis oo millään semmossa vaiheessa et lopetan syömisen ja urheilen iha tolkuttomasti, vaan syön iha terveellisesti ja käyn salilla ja uimassa niin hiljaa hyvä tulee! :)

tässä jotaki kuvia mitkä motivoi mua ja innostaa mua treenaamaan! :D












nää naiset inspiroi mua ja antaa mulle intoa!!

Mitäs vielä... niinjoo mä pääsen taas pian parturiin vähä fiksailemaan hiuksia :D ku joo tota juurikasvua on jo aika mukavasti XD ja muutenki hiusten vaalennusprojekti on vielä vähän kesken.. XD tässä näätte paremmin mitä tarkotan


^ ^ jep mul on oikeesti noin paljon juurikasvuu ja melkeen oranssit latvat ^ ^

Juup täs ny viel parin muunki päivän postausta tulee samalla sitte.

Tiistai:
  • Ekaks iha sairaan pitkä koulupäivä
  • Sitte reippaasti lähettiin Empun kans uimahallille salille treenaamaan oikeen ahkerasti ja kylhän se tuntuki sitte keskiviikkona et oli tehnykki jotaki XD
  • Siiitte himaan jossaki vaiheessa ja sitte rentoo oleskelua vaan
  • = Aika rankka ja uuvuttava päivä, mutta olin onnellinen siitä et olin saanu aikasekski jotaki :P Sitte vaan menin aikasin uupuneena nukkumaan.

Keskiviikko:
  • Myös  keskiviikko oli aika uuvuttava koulupäivä
  • Miian kanssa uimahallille salille ja uimaan.
  • Käytiin subwayssa syömässä hyvää ruokaa. Ja mun vegepihvi oli ihan jäässä, niin kävin valittamassa siitä niin sain uuden tilalle XD
  • Hengailtiin miian kans kaupungissa ja käytiin ginassa, H&M:ssä ja Anttilassa kyllähän niistä jotaki tarttu mukaanki...

ginatricot: 11.90€ 1€
ginatricot: 8.90€ 1€

Ja tää on niin ihana huulirasva!! anttilasta 1€

                                                                  chinot H&M 9.95 €


Ja noo tänään oon vaan sit chillannu ja ollu vaan :)

<3:llä Mirella






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti