lauantai 4. helmikuuta 2012

baby sometimes I just gotta let you go..

Joo on ollu iha muksa lauantai, lepposis merkeissä Juhon kans oltu ja höpötelty vähä kaikesta vaa.

Voin rehellisesti sanoo tän hetkisestä elämästäni sen verran, että mulla on paljon ihania ihmisiä ympärilläni, mutta silti tuntuu että jotakin uupuu..
 Mä en tiiä mitä se on,mut jotenki tuntuu että se on jotai tosi tärkeetä ja iso osa mun elämää.. Ja sen takia olo tuntuu jotenki tyhjältä,mutta sitte toisaalta olo ja mieli sanoo et "mitä sä valitat" sä oot ihan onnellinen nytte tästä mitä sulla on ja iloitse tästä kaikesta mitä sulla on ja elä hetkessä ja älä stressaa tulevasta :D

Voin aidosti  sanoo että todellaki oon ilonen ja onnellinen siitä että oon saanu niin  ihanan ja musta aidosti välittävän kundin itelleni elämään <3

Huomisesta ei vielä mitään tietoo,mut jotaki pitäis kehitellä..


494555654_large

Must-met-miss-u-a%2525252525252525c5%25252525252525259fk-unique-ibravo-my-album-miss-you-sss-words-lav-ana-miss-janeypoo-mette-sayings-ngi-5-extras-imissu-varios-em-montagens-missing-you-text-pictures-with-words-hola-besosamigos-cute-quotes_large_large


Dream.Love.Smile.Hope.
Tumblr_lysvj5ptkd1rofcpxo1_500_large

joopajoo eipä mulla muutaku et kaikille jotka tätä lukee niin ihanaa ja rentouttavaa lauantaita ja sunnuntaita :P
loppuun vielä yks ihana biisi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti