keskiviikko 21. joulukuuta 2011

and again everything turn to black..


Joo en oo kirjotellu tosi pitkään aikaan, ku meni iha into ku tuli niin ilkeetä kommenttia..
Sulle anonyymi, joka luulet et mä esitän jotaki!! niin voin iha hyvällä omallatunnolla sanoo, et oon aina oma itteni mihinkää en muutu kenenkää takia, ja jos on jotai asiaa niin voi tulla sanoo iha suoraa kasvotusten!!!!!

Mut joo asiaan, kaikennäköstä on ollu viimeaikoina, paljon hyvää, mut sitte toisaalta aika paljon kaikkee negatiivistaki.. :S

Mut oon päättäny, etten anna minkään lannistaa mua, vaan et kaikesta oppii ja elämä antaa, mut samal se myös ottaa.

Tänään oli viimenen työssäoppimispäivä, ja oli kyl haikeeta jättää ne kaikki lapset!! <3
Huomenna on sitte tunti koulua, ja sitte joulujuhla :)
Ihanaa kyl nähä koko luokkaa pitkästä aikaa!!Ku meillä on niin paras luokka ikinä!! <3

Ja mitä muuta huomenna nii, meen syömään yhen ihanan ihmisen kans ;) jajaja ei si tiedä vielä kaikkee mitä si tapahtuu.

Mut joo nytte on tosi sekavat fiilikset, on jotenki tosi ilonen ja odottavainen, mutta si samalla kauheen ahdistunu ja semmonen tunne et pian tulee jotai ihan kauheeta joittenki kohalla.
Mut koitan elää päivä kerralla ja olla murehtimatta liikoja, oon huomannu täs matkan varrella et liika murehtiminen ja stressaaminen tekee vaa hallaa mulle ittelleni! :)

Mut joo tälläset tunteenpurkaukset tällä kertaa!
-puss puss !!<3 ( kaikille niille jotka ansaitsee sen)

P.S. Iha kaikille tiedoks nii oon aika pissed off joihinki ihmisiin!!! -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti