torstai 20. lokakuuta 2011

ah, what a night! ;)

Jeij!!
joo tiiän etten oo kirjotellu ikuisuuksiin, mut nyt tulee sitte vähä pitempi postaus...

ymm.. mitä mulle on sattunu viimeaikoina?!

ööh... no ensiks Micke jätti mut, ja joo en jaksa murehtii sitä, vaan oon päättänny et jatkan elämääni eteenpäin... kohti uusia seikkailuja siis!! ;) pojat varokaa mä tuun!!

Ja toiseks ny on ihan syysloma! ja se kyl tuli tarpeeseen. Tuntu et oikeesti tarvi vaan lepoo kaikesta...
Ja niin on ollu iha ylikivaa tos yks päivä olin Iineksellä, ja nooh katottiin paljon leffoi ja syätiin pitsaa :D oli iha huippuu !!

Jaa sitte kohokohta : olin tos royalis tiistaina ku siel oli konvent ( elikkä lukiolaisten juhla)
ja siis oli niin sairaan hauskaa että!!
Olin siel Hennan, Tuukan, Julian, Mian ja lotan kans ja meni kyl niin lujaa että huhhuh!!! :D
Jaa tulihan siel tanssittua muutaman kundinki kans ;) oli kyl iha mahtavaa!!

lopputulos: 5h tanssimisen jälkeen 11cm korkkareil, et jalat oli kyl iha kuollu!! :x mut yks ihana juttu; yks niin sulonen kundi pyys multa numeroo... ;D tiiä ny mitä täst kehkeytyy... :) HOPE SO SOMETHING...

Mut joo täs viel muutama ihana kappale :D


joo nää on jotenki niin ihania... vaik toi " We believe" onki aika vanha, mut silti jotenki niin ihana!!

Mut nytte tää neiti painuu höyhensaarille.
Hyviä öitä kaikille tasapuolisesti kaikkialle :D <3

puspus & haleja ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti